About Me

Pages

Blog Archive

Popular Posts

Tuesday 24 May 2011

MAAF ( sukar ungkapkan cinta maya)



Maaf kalau aku tidak sesempurna itu.seperti yang engkau bayangkan sebelumnya.aku manusia biasa saja.yang tidak akan berdaya memuaskan apa yang kau harap dan inginkan.Cinta ini terlahir di alam maya sana.dimana kita hanya berbicara di chat space dan menulis komen.aku suka kamu bukan cuma dari tanda "like" pada wall kamu.smuanya begitu cepat dan aku begitu merasa sayang pada kamu.makanya aku sentiasa menatap foto foto kamu di profil putih biru.senyuman kamu sangat manis sekali.manisnya hingga membuat aku selalu mengingatkan nama kamu setiap waktu.Alangkah baiknya kalau kamu sedari.dan kamu cuba selami semua yang ada di benak ini.kerna aku tidak yakin bisa meluahkannya.walaupun di wall kamu.apatah lagi berdepan dengan diri kamu.namun aku akan tetap sayang.kerna cinta ini bukan sekadar melayang di ruang Facebook ini..ianya melayang jauh ke dunia nyata saya.dan mudah mudahan,suatu hari nanti,kamu bisa sedar..bahawa saya sangat sayang pada kamu. :)   [ do'the nols ]

2 comments:

  1. blh d ubah menjadi lagu..lirik dah canteq!

    ReplyDelete
  2. awk..awkk..awkk...hehehe...so romantik..heheh..jiwang gitu..:P

    ReplyDelete